Nu mår man!

Har precis bockat av fredagens skola och träningspass, så nu sitter jag helt död på tåget hem och ser fram emot helg! :)

I skolan hade vi bara Aroma Terapi där vi fick lära oss om eteriska oljor..med alla möjliga dofter som ska påverka oss på olika sätt!

Så när vi slutade var man bra hög på alla dofter så tyckte det var en utmärkt idé att gå ner och träna då.

Körde igenom ben, mage, rygg och armar ordentligt inför helgens vila från gymmet, riktigt skönt.

Är för övrigt grymt nöjd med veckans träning!
Måndag - styrketräning överkropp & Zumba
Tisdag - vilodag, 40 min promenad
Onsdag - styrkekomplex 50 min
Torsdag - crosstrainer 30 min
Fredag - styrkekomplex 50 min

Lördag kan jag erkänna redan nu att jag tänker vara bakfull på.. För ikväll är det ALL IN på Knutmasso som gäller!

Taggaaaaaaarååååå! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0